امام جمعه میناب: 

مطالبه‌گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم خواهد شد 

حجت الاسلام «ابراهیمی» گفت: مطالبه‌گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم خواهد شد و خود را بازوی نظارتی و شفاف‌سازی در جامعه بدانند.  
کد خبر: ۵۷۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 21February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «محسن ابراهیمی» امام جمعه میناب امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران میناب، اظهار داشت: مطالبه‌گری صحیح و منطقی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید موضوعات را با رعایت قانون و ارزش ها نظام اسلامی پیگیری کرد. 
 
وی افزود: مطالبه‌گری باید با نیت خیرخواهانه و بدون سوء نیت باشد تا بتواند نتایج مطلوبی دست پیدا کند و همراه با رضایت‌مندی مردم باشد. 
 
حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: مطالبه‌گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم خواهد شد و خود را بازوی نظارتی و شفاف‌سازی در جامعه بدانند، با نهادینه شدن فرهنگ مطالبه‌گری جامعه به سمت رشد و تعالی خواهد رسید. 
 
وی حضور و فعالیت مجمع مطالبه‌گران در میناب را یک فرصت دانست و گفت: مطالبه‌گری که با اهداف و سیاست‌های نظام پیش برود حمایت خواهیم کرد. 
 
به گفته امام جمعه میناب، قطعا فعالیت های مطالبه‌گری به رشد و توسعه شهرستان کمک خواهد کرد. 
 
در این دیدار بهرام رضائی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان میناب بخشی از عملکرد یک ساله این مجمع و نکاتی از مشکلات شهرستان را بیان کرد و گفت: مطالبه‌گری حق مردم و پاسخگویی هم وظیفه مسئولان است که باید در این خصوص مسئولان تحمل داشته باشند. 
 
وی با بیان‌ اینکه مطرح کردن مشکلات باید همراه با ارائه راه‌حل باشد، عنوان کرد: نگاه ما در مجمع مطالبه‌گران پیگیری مشکلات و مسائل به صورت مسئله‌محوری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار